Za co kocham swój zawód ???

        Witam was moje kochane robaczki :)

Wiem , wiem dawno nic nie pisałam . Jak każdy człowiek mam swoje lepsze i gorsze dni i troszkę zajęć . Mimo to dziś troszkę wam opowiem jak to tak naprawdę jest z tym moim malowaniem i za co kocham swój zawód :) No to lecimy ....

Tak jak wspomniałam wcześniej makijaż kocham od dawna !!!
Przypominam sobie czasy szkolne i moje pierwsze początki z makijażem (MASAKRA!!!) Ale zapewne i wy macie podobne wspomnienia na temat waszych pierwszych makijaży :)
Tak naprawdę to  pracuję tylko w weekendy , wtedy to mogę sobie poszaleć i pomachać pędzelkami . 
Wszyscy myślą , że to takie miłe i proste zajęcie - malować kogoś itd. Nic bardziej mylnego .
Większość wizażystów (make up artist ), to ludzie którzy skończyli studia o kierunku plastycznym . Druga grupa wizażystów to osoby po szkołach typowo związanych z makijażem jak np. Pro Make Up Akademii , Make Up Star itd. 
Trzecia grupa wizażystów to grupa samouków , którzy oglądają filmy na YouTube i metodą prób i błędów osiągają swoje cele jak np. YouTuberka Red Lipstic Monster - Ewa Grzelakowska -Kostogulu https://www.youtube.com/user/RedLipstickM0nster Tu macie link do jej kanału na YouTube .

Ja w sumie znajduje się po środku tej grupy.
Jeszcze nie dawno traktowałam makijaż jako pracę . Dziś już wiem , że to nie tylko praca ale i pasja . Przeszłam długą drogę , żeby to zrozumieć a pomogły mi w tym moje klientki które do mnie wracają zadowolone (przynajmniej tak mówią :P ). 

Wiem ile jestem warta i co potrafię . A chce jeszcze więcej pogłębiać tajników makijażu . 

Kiedy ktoś mnie pytał czym się zajmuje , odpowiadałam - Maluje jestem makijażystką .
U jednych widziałam szczery uśmiech , u drugich również uśmiech ale już nie szczery , inni drwili ze mnie,  z moich filmików które swojego czasu wstawiałam na YouTuba , z publikacji zdjęć na instagramie i wielu innych portalach gdzie pokazywałam co kocham robić i czym postanowiłam się zajmować .
Początki nie były łatwe ponieważ w mieście w którym mieszkam są ludzie i tak zwani ludzie !!
Jedni tak jak wspomniałam wcześniej trzymają za Ciebie kciuki , drudzy czekają aż nadarzy się taka okazja i tylko zaliczysz porażkę .
I miałam na początku wiele takich małych porażek ale z każdej się podnosiłam . BRAWO JA !!!
I Informacja dla tych wszystkich którzy nadal ze mnie drwią - To dzięki Wam właśnie jestem w tym miejscu w którym jestem i znam swoją wartość . Czym więcej tego nie zdrowego hejtu który czasami gdzieś tam na mnie spada ja i tak się za każdym razem podnoszę :)
Każdy z Nas jest indywidualnością i każdy z Nas jest inny . Ja lubię być inna i dobrze mi z tym :)
Kocham swoją pracę , ludzi z którymi mogę pracować i poznawać cudowne osoby .
Mam marzenia -moja lista jest bardzo długa i makijaż jest na tej liście :)
Czekają mnie szkolenia u cudownych osób które posiadają taką wiedzę , a ja jestem gotowa aby ją chłonąć .





Komentarze

  1. W piękny sposób dzielisz się swoją pasją.Kochasz to co robisz i w tym tkwi cała.magia.Większość osób które z Ciebie drwią,poprostu ci zazdroszczą,twojej pasji i motywacji.To.w jakim miejscu teraz jesteś jest zasługa ciężkiej pracy i marzeń.Ja mocno ci kibicuje i trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz